|
|
|
|
|
|
אי קבלת שרות מחברת הביטוח של חברת אמפא |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי קנתה שני מזגנים בחברת אמפא. שניהם מבוטחים עד שנת 2012 .היא רוצה הסבר ושרות , אך במספר הטלפון של מוקד השרות הארצי שמופיע על החשבונית (09-8929222)יש מענה שמפנה לטלפון אחר, ומסתבר שחברת הביטוח כבר לא קיימת/לא נותנת שרות, אנו רוצים לדעת למי צריךלפנות ע"מ לקבל שרות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|