|
|
|
|
|
|
רכישת מכונת כביסה מקטעת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סיבים פ"ת |
כתובת: |
קריסטל עודפים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בני רכש מכונת כביסה לפני חצי שנה מהיום הראשון שלה מקולקלת שולחים טכנאים וכל הזמן אותה תשובה נזמי מנוע חדש מנוע לא תקין,מדוע הלקוח צריך להמתין כל כך הרבה זמן ?אולי 10 טכנאים הגיעו אליי ולבסוף אמרו שנחכה למנוע חדש יגיע בקרוב עדיין מחכים,רכשנו מכונת כביסה חדשה מדוע אני צריכה תיקון אם מהיום הראשון זה לא עובד למה לא להחיף פשוט בושה לחברה עם שם כזה גדול אני שוקלת לתבוע את החברה נא טיפולכם המהיר 050-9043122 חבצלת
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מכונה לחדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|