פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין כיסוי לאחריות שבידי למזגן הביתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לזכותי ביטוח שירות עבור המזגן הדירתי מטעם תדיראן אמפא לתקופה של חמש שנים, עקב תקלה במזגן פניתי לקבל שירות כמתבקש, אך לתדהמתי נעניתי על ידי חברת קריסטל שטענו שחברת האם שלי התפרקה והם אינם אחראים לשירות זה. במקביל התקשרתי למספר נוסף שם נעניתי ע"י חברת "פ ל" שענו שאכן מטפלים הם במזגנים אך תמורת תשלום ומראש !
מיותר לציין ולכל הדעות,שזוהי שערורייה שאין הדעת סובלת... !!!
אשמח אם תואילו לעזור לבדוק ולהציע פתרון לתיקון המצב והתקלה הנוכחית במזגן, וכן מה הן זכויותי במקרה הנדון,והאם זכאי אני להחזר כספי של עלות הביטוח שרכשתי ולא כובד וממי ... ?????????
לטיפולכם אודה !
כספי סוג הנזק :
תיקון המזגן או החזר כספי הולם. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה