|
|
|
|
|
|
ביטוח מזגן תדיראן |
נושא התלונה: |
רזון חיה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ביוני 06 רכשנו מזגן תדריאן קרייר דרך האינטרנט. שנה מאוחר יותר יצרנו קשר עם חב' תדיראן לחדוש בטוח המזגן ,נאמר לנו על ידם שיותר משתלם לבטח את המזגן ל-5 שנים ואכן עשינו זאת ושלמנו 1890 ש''ח ל-5 שנים. בשבוע שעבר רצינו להזמין טכנאי התקשרנו ונאמר לנו שחב' אמפא המבטחת פשטה את הרגל ואין לנו כל ביטוח. אנו ביטנו את המזגן בתום לב אצל חב' תדיראן אולם הם ביטחו לנו דרך חב' אמפא שנכון להיום אין עם מי לדבר החב' בפשיטת רגל. היתכן מצב כזה? שלמתי במיטב כספי כמעט 2000 ש''ח ואין לי בטוח.אני מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה על ההתייחסות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|