פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק של נציגה בשם ריקי דבוש ולאחר מכן חיוב שלא לצורך של 210 ש"ח+תביעה d נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בביתי השכור מקרר תדיראן אשר בו הייו מס' בעיות:נזילת מיים,רעשים חזקים,רעידות המקרר,מגירות שבורות וגומיות אטם משוחררות,בתאריך 11/8/05 הגיע טכנאי עקב בקשת בעל הבית בו אני גרה ותיקן הכל,שילם לאמפא כ-800 ש"ח עבור כל התיקון.לאחר כחודשיים וחצי פניתי שוב לאמפא למוקד השירות *2992 בטענה כי המקרר משמי שוב רעשים נוראיים ועל סמך כך שברור לי כי יש אחריות של 3 חודשים על תיקון שבוצע.פניתי מס' פעמים בהן נאמר לי כי נציג יחזור אלי ולא חזרו בכל הפעמים.בתאריך 16/11/05 פניתי שוב כשראיתי כי לא חוזרים אלי ונציגה בשם ריקי דבוש טענה כי עלי לשלם על התיקון כשהסברתי במה המדובר, מאחר ועברו יותר מ-3 חוד',הסברתי לה כי כבר פניתי אליהם גם לפני תום 3 החוד' ולא חזרו אלי ולכן איני אמורה לשלם על התיקון,היא אמרה שתבדוק וניתקה לי את השיחה בפנים(לא בטעות).כעסתי,אבל לא חזרתי שוב מאחר ואם מדובר בתשלום בכל מקרה זה לא קשור אלי וחשבתי לפנות לבעל הבית שלי שוב ושהוא יזמינם וכמובן ישלם על כך,יש לציין כי לא סיכמתי עם ריקי כלום,ואשמח מאוד באם תוציאו את הקלטת השיחה להוכחת דברי.פתאום ביום שישי ב-18/11/05 הגיע טכנאי לביתי,ללא הודעה ובלי תיאום מראש,כאשר הייתי בעבודה ובעלי ישן אחרי משמרת לילה,הטכנאי העיר אותו ובעלי,שחשב שהזמנתי אותם,נתן לטכנאי להכנס(כשהוא בטוח שאין אנו אמורים לשלם על תקלה חוזרת,בסיום התיקון הטכנאי דרש תש' ובעלי התק' אלי לעבודה ואמרתי לו שבכלל לא הזמנתי אותם מאחר וכשדיברתי עם ריקי דבוש,ניתקה לי את השיחה כשאמרתי לה לבדוק שפניתי לפני תום 3 החוד' והסברתי זאת טלפונית גם לטכנאי.הוא הלך וקיבלתי השבוע מכתב בדאר כי אם לא אשלם 210 ש"ח אמפא תדיראן יתבעו אותי.מאוד מכעיס כי ריקי גם ניתקה לי את השיחה בפנים,גם שלחה אלי טכנאי ללא תיאום וגם מחייבים אותי על תיקון חוזר.יש לציין כי גם לא הייתי מזמינה טכנאי בתשלום על חשבוני(מה שמוכיח את טענתי)מאחר שהמקרר לא שלי ומן הסתם אם התיקון אמור להיות בתשלום כבר הייתי פונה לבעל הבית שיבצע כמו בפעם הראשונה.פניתי לשירות ונאמר כי בגלל שבעלי הכניס את הטכנאי,עלינו לשלם(למרות שהניח שתיאמתי ושזה ללא תשלום,הנציגה שענתה לי לפני מס' ימים כשפניתי,אפרת אפילו אמרה שריקי רשמה כי השיחה "נותקה" ושהמס' שלי המצוין במערכת היה שגוי ולא היה לה לאן לחזור,לכן החליטה על דעת עצמה לשלוח טכנאי מבלי לתאם איתי ולעדכן אותי כי השירות יהיה בתשלום.
אני דורשת שההנלה תוציא את השיחה המוקלטת בכדי שאוכיח לכם כי לא תואם כלום,ובטח לא כי עלי לשלם.לתגובתכם המהירה אודה(כמובן שאשלם את הסכום כי אין טעם להכנס למשפט עם מעצמה כמו אמפא)וחבל,כי זהו השירות שעלי לקבל.ביקשתי גם כי גברת דבוש תחזור ותסביר לי מדוע שלחה אלי טכנאי מבלי לתאם עימי ועד היום לא חזרה(די ברור למה).תודה
כספי סוג הנזק :
התנצלות של ריקי וביטול התשלום אשר איני אמורה לשלם פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור חב שם ותפקיד:
פנייה זו טופלה ישירות מול הלקוח לשביעות רצונה תגובה:
כנדרש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה