פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לתנור מסוג דה דיטריטש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 10/6/10 ביקר בביתי טכנאי מטעם חברת אמפא לבדיקת תנור מסוג דה דיטריטש. היתה בעיה בדלת התנור שלא נפתחה.
הטכנאי אמר כי יש בעיה באחד הצירים (שני חלקי ברזל המחברים בין הדלת לתנור) שיש צורך להחליפו.
הטכנאי הודיע שאין את החלק הזה במחסן וכי יש צורך להזמינו וזה ייקח כמה ימים.
בינתיים שילמתי לו 230 ש"ח עבור הביקור.
מאותו יום ועד היום 27/6, 17 ימים עברו ושירות אמפא אינו יודע לתת לי תשובה לגבי החלק "האבוד". טילפנתי עשרות פעמים לברר את העניין ותמיד ענו - "תמתיני עדיין אין לנו את החלק...".
היום מתוך ייאוש התקשרתי בפעם האחרונה, בהתחלה הם ענו שיחזרו אליי אחרי שיבררו עם המנהל אולם מאחר ואף אחד לא חזר כמובן, התקשרתי כעבור 5 שעות והתשובה היתה שאין את החלק ואנחנו עדיין מחפשים.
מרוב כעס שאלתי, כמה זמן זה עוד ייקח, והתשובה היתה כמה ימים.
כמובן לאחר שחיכיתי כבר הרבה ימים איבדתי את הסבלנות ואמרתי לה דמי ביקור אתם יודעים לגבות אבל לספק שירות תיקון זה כנראה לא, ענתה לי המוקדנית: "אנחנו כלל לא מחוייבים לך כי את לא מבוטחת אצלנו...".......

כבר הגיעו מים עד נפש מהשירות הגרוע של אמפא.
כספי סוג הנזק :
פניה לגורמים המוסמכים שאולי יספקו פתרון פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה