פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
שוורץ בן-ציון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חודשיים מייבש כביסה מסוג ספקטרה דגם TD3100 . מאותו יום אני לא מפסיק להתלונן על רעשים חזקים מתוך המכשיר. אז פעם ראשונה בא טכנאי ואמר שאין למכשיר כלום ושהוא לא יכול לעשות כלום.פניתי בעצבים למוקד השירות ושם אמרו לי שאי אפשר להחליף את המכשיר כי יש טכנאים והם מתקנים.אני בשיא תמימותי אמרתי שבסדר,ואותו טכנאי חזר אליי עם סיליקון בייד ואמר לי שהוא שם אותו בחריצים.אמרתי לו שזה לא יעזור הריי הרעש מבנים ובטח בטח שאני לא מוכן שיתקנו לי אותו המכשיר חדש לעזאזל. הוא אמר לי שיהיה בסדר. לא הפעלתי את המייבש הרבה זמן וכשכן הפעלתי אותו צרמו אוזניי איזה רעש נוראי.שוב פניתי למוקד ושוב שלחו לי טכנאי אך כשהפעם הברגים לא במקום ומשוחררים. אמרתי לו שזה לא יכול להיות הריי הרעש מבפנים...מה קורה לכם רבותי אתם עושים צחוק? הוא אמר שיהיה בסדר,אז אמרתי לו סבבה. עד היום המייבש מרעיש ,אישתי רוצה לזרוק אותי ואותו לפח אני כבר לא יודע מה לעשות...אם אתם לא מצליחים לתקן אותו תחליפו אותו וזהו, מה הבעיה אני מוכן אפילו להוסיף משהו ונגמור עם זה יאללה איתכם. אני מאוד מאוכזב!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף מכשיר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי - אחראית פניו שם ותפקיד:
מבדיקת פנייתו של הלקוח עלה כי הטכנאי שבדק את המוצר מצא כי הרעש עליו התלונן מר שוורץ הינו רעשו הטבעי של המייבש והוא אינו נובע מתקלה כל שהיא במוצר , על מנת לגרום לשביעות רצונם של בני הזוג שוורץ כמחווה של רצון טוב המייבש הוחלף - לשביעות רצונם המלאה . תגובה:
החלפת מוצר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה