רכישת מקרר אמקור 520 עם בעיה בפריזר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך מנחם בגין 16, ת"א |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שבו הייתי אמורה לקבל את המקרר, התקשר אלי נציג מהמפעל בשם דוד ושכנע אותי לקבל מקרר שטרם יצא לשוק, טען שמדובר בדגם משופר , ללא תוספת מחיר.
הסכמתי לקבל את המקרר והנציג בשם דוד התקשר אלי מידי פעם לשאול אם המקרר בסדר. בשלב מסויים הבחנתי שמוצרי מזון שאני מקפיאה, יוצרים שכבת קרח מעליהם, ניסיתי להוריד את הטמפרטורה למינימום אבל זה לא עזר , עדיין כל מוצר שהקפאתי, סגור בקופסה, או בניילון יצר שכבת קרח בתוך המזון. בשלב מסויים דווחתי לדוד, והוא הבטיח לבוא לראות, מאז לא שמעתי ממנו.
הזמנתי ב11/05 טכנאי מהשרות של החברה והוא טען שככה צריך להיות.
ניסיתי לאתר את דוד מהמפעל , הוא הבטיח לבוא לבדוק, אבל לא יצר קשר.
ב3/06 דרשתי טכנאי בכיר, והם שלחו לי את אותו הטכנאי הקודם שהיה וקבע שכך צריך להיות. יש לי עוד 4 חודשים עד גמר הביטוח, אבקשכם לעזור לי לפתור את הבעיה
|
עגמת נפש, העדרות מהעבודה, כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|