אין מענה מהשירות של תדיראן! נותנים ללקוחות להירקב בטלפון!b |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תדיראן שלום,
זה 3 ימים שאני מנסה ליצור עם החברה קשר טלפוני לצורך תיקון המזגן.
אני ממתין כשעה כל פעם , אין מענה , גם שימוש במענה האוטומטי לא עוזר , כי פשוט לא חוזרים אלי!
אין קול ואין עונה , כמובן שזה לא מתיישב עם הדברים הכתובים בתעודת האחריות של המזגן.
במידה ולא יחזור אליי נציג עוד היום לתיקון התקלה אגיש תביעה עבור אי תיקון המוצר כמתחייב בחוק וע"פ המופיע בתעודת האחריות + זמן ההמתנה + חוסר מענה בשירות.
אנא אל תאלצו אותי לנקוט בלית ברירה באמצעי זה וחזרו אליי עוד היום.
יצחק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
יצירת קשר עמי, תיקון התקלה במיידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|