פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סקאל און ליין שרות לקחות שלעולם לא עונה לטלפון של הלקוחות. נושא התלונה:
אמזלג אייל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת קפה אספרסו דרך האתר שלהם אתר-סקאל און ליין. לא מספיק שהביאו לי מוצר אחר ופגום המוקד הטלפוני שלהם לא עונים בוא. התקשרתי מספר פעמים לטלפון03-7680686 נותנים לי לשמוע תקליט המתנה ואחרי2דקות מתנתק הטלפון בפרצוף. השרות של החברה הזאת הכי גרוע שיש בארץ מבחינת מוקד שרות לקוחות אין תגובה בטלפונים. ואני לא ממליץ לאף אחד לרכוש שם מוצרים כי אין עם מי לדבר שם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
להוסיף מוקדנים לשרות לקחות או לסגור את השרות לקוחות שגם ככה לא עונים לטלפונים פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה