|
|
|
|
|
|
סקאל און ליין שרות לקחות שלעולם לא עונה לטלפון של הלקוחות. |
נושא התלונה: |
אמזלג אייל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 11 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת קפה אספרסו דרך האתר שלהם אתר-סקאל און ליין. לא מספיק שהביאו לי מוצר אחר ופגום המוקד הטלפוני שלהם לא עונים בוא. התקשרתי מספר פעמים לטלפון03-7680686 נותנים לי לשמוע תקליט המתנה ואחרי2דקות מתנתק הטלפון בפרצוף. השרות של החברה הזאת הכי גרוע שיש בארץ מבחינת מוקד שרות לקוחות אין תגובה בטלפונים. ואני לא ממליץ לאף אחד לרכוש שם מוצרים כי אין עם מי לדבר שם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להוסיף מוקדנים לשרות לקחות או לסגור את השרות לקוחות שגם ככה לא עונים לטלפונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל און ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|