|
|
|
|
|
|
בגד ים מתפורר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. לפני כשנה וחצי בעת חופשתי באילת הגעתי לחנותכם ע"מ לרכוש בגד ים בעבורי.
2. ההיצע היה דל יחסית ובגד הים שהכי התאים לי עלה סכום משמעותי ביותר בסך של 250 ₪ .
3. לאחר לבטים השתכנעתי לרכוש את בגד הים, למרות מחירו הגבוהה מתוך הנחה והבנה כי מדובר על מוצר מבית מותג יוקרתי אשר טומן בחובו איכות גבוהה ויחס תמורה זהה.
4. למצער המציאות הייתה הפוכה, בגד הים לאחר שימוש של כשנה וחצי נמצא במצב של התפוררות!!!.
5. למען הזהירות יובהר כי מילאתי אחר הוראות הכביסה של היצרן בקפדנות ע"מ לשמור על בגד הים שעלה כסף רב, עוד יובהר כי לא נעשה שימוש "חריג" ו/או בתדירות יוצאת דופן בבגד הים.
*זהו תמצית פניתי לחברה עוד מיום 28.08.05 כולל תזכורות רבות, עד היום לא מצאה החברה לנכון להתיחס ולו לאשר קבלת התלונה לטיפולם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל און ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שלומית-שרות לקוחות סקא |
שם ותפקיד: |
נשמח לעזור למר מסלם יאיר בפנייתו.
לצערנו לא צורף מס' טלפון בו ניתן להשיגו נשמח לקבל ממר מסלם פקס בו יציין את כל הפרטים הרלוונטיים ומספרי הלטפון השונים בהם ניתן להשיג אותו.
למס' פקס-03-6447842
לידי שלומית
עם קבלת הפקס ניצור קשר במהירות האפשרית. |
תגובה: |
יצירת קשר בטלפון לשם פתרון הנושא. |
פתרון: |
|
|
|