פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירות פומביות נושא התלונה:
יצחק ינון שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הצעתי מחיר במחירה פומבית על טלויזיה 42 פלזמה כאשר היה רשום מחיר התחלתי 99ש"ח הצעתי סכום של 1300 ש"ח ונגמר הזמן (המועד של סיום המכירה) ואז כאשר חשבתי שזכיתי כי ההצעה שלי היתה הכי גבוה ואז לפתע נשלחה אליי הודעה כי לא הגתי למחיר היעד שלהם ולכן המכירה נדחת ב24 שעות וכך הלאה גם בהצעה הבאה ועקבתי אחרי זה והמכירה נמשכה בערך שבוע כאשר אף אחד לה הגיע למחיר היעד שהם רצו אז אני לא מבין למה מתחילים מכירה ב99 כאשר הם לא מוכנים לקבל את ההצעה שלא נראת להם גם אם נגמר הזמן........... זו רמאות לשמה וההיתי שמח לקבל תשובה בנושא
לקבל את המוצר שזכיתי בו בתום הזמן המיועד או פיצוי פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
יצחק שלום, תגובה:
בהמשך לתלונתך באתר תלונה חברת סקאל רשאית לערוך באתר, מכירה מסוג "מכירה פומבית בשיטת המחיר השמור" אשר במסגרתה יוצעו למכירה, למשך תקופה מוגבלת מוצרים או שירותים לכל המעוניין לרוכשם. המחיר השמור יקבע על ידי סקאל און ליין, ישמר בספריה ולא יפורסם באתר. במקרה שההצעות , ו/ או חלקן, תהנה נמוכות מן המחיר השמור, תהא רשאית סקאל און ליין לבטל את המכירה הפומבית או להאריכה, מעת לעת וללא הגבלה, בתקופות קצובות של 24 שעות נוספות, והכל על פי שיקול דעתה. כל הצעה שתרשם ותאושר,תחשב כהצעה תקפה. מובהר כי המחיר השמור גבוה בהכרח מ- 99 ₪.

אופי המכירה במחיר השמור זהה למכירה פומבית רגילה ולכן המכירה תתחיל מ99 ₪ כדי לא לחשוף את המחיר לזכייה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה