פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
שנהר טל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך שצויין פנה בן זוגי לספק "מוצר 2000" כדי לתאם מועד לקבלת כיסא שנרכש באיסוף עצמי דרך אתר סקאל, יומיים מוקדם יותר. ענתה לו מישהי בשם הדס, שציינה בפניו כי האיסוף יתבצע מנמל אשדוד או חיפה, בו נצטרך לשכור מקום חניה ובנוסף לרכוש חלוק (!) כדי להכנס פנימה ולאסוף את הכיסא, כל זאת כמובן על חשבוננו בתשלום נוסף של 100 ש"ח, כשהמשלוח עולה 79 ש"ח. כמובן כי זה לא צוין בדף המוצר באתר סקאל. משום שהוא לא היה מעוניין להמשיך לשוחח איתה, למרות שהיא לא הצליחה להסביר את הרלונטיות של החלוק, ביקש לשנות את האיסוף העצמי למשלוח, למרות כי התשלום נעשה דרכי וממילא אין לו הרשאה לדבר בשמי ולהוסיף כסף לחיוב, אך מילא.
כשאני שמעתי על כך התקשרתי אל הדס מחברת מוצר 2000 שהתרגזה על כך שאני מטרידה אותה. ניסיתי להסביר לה שבגלל שהתשלום הנוסף ורכישת החלוק לא צוינו עם הקניה אני מעוניינת כי הם יוציאו את הכיסא אל מחוץ לנמל כדי שאוכל לאסוף אותו. מעבר לזה ציינתי כי היא לא יכולה להכריח אותי לקנות מוצר שאינו רלוונטי למוצר הראשוני שקניתי. תשובתה של הדס היתה "את ההתחכמויות שלך תשלחי לנו בפקס".
לאחר השיחה המאד-לא-נעימה הזו, פניתי לשירות הלקוחות של סקאל, שם שוחחתי עם נציגת שירות בשם מיטל, ושאלתי אותה אם זה הגיוני שכדי לאסוף כיסא אני אאלץ לרכוש חלוק, ועוד מבלי שזאת יצויין בפני עם הרכישה. מיטל ענתה כי זה באמת נשמע מוזר והיא העלתה את הדס בשיחת ועידה. הדס אמרה כי היא כבר דיברה איתי ועם בן זוגי יותר מדי זמן ושהיא לא הולכת לדבר איתנו שוב. בשלב הזה אמרתי לה כי מה שהם עושים קרוב מאד להונאת הציבור, ויש כאן חוסר תום לב, והדס אמרה כי היא איננה יכולה לכתוב את כל נהלי הנמל בדף המוצר. אני אמרתי כי היא לא רק יכולה, היא חייבת להציג את כל הנתונים הקשורים בתשלום. בינתיים, נציגת סקאל ציינה כי "כשהיא מציגה את זה ככה זה נשמע הגיוני".. הדס שאלה אותה מהו המקצוע שלי (כמובן שאלה מאד לא במקום), אמרתי לה כי אני סטודנטית למשפטים למרות שזה ממש לא עניינה, והיא אמרה כי רואים שאני ממש מתחילה, למרות שאין זה המקרה. בנוסף הדס אמרה כי אני מתחכמת וחוצפנית. מיטל, הנציגה של סקאל ברוב טובה אמרה כי כשהדס מסבירה את זה ככה התשלום הנוסף נשמע הגיוני. לאחר ששוב ושוב הדס חזרה על כך שאני מתחכמת ביקשתי לדבר עם המנהל שלה, והיא אמרה שהיא מנהלת המחלקה, ושביקשתי לדבר בכל זאת עם מישהו מעליה היא אמרה כי המנכ"ל מפנה שיחות אליה. הדס התחילה לצעוק על מיטל להוריד אותי מהקו כי היא לא מעוניינת להמשיך את השיחה, אני אמרתי כי אני כלקוחה כן מעוניינת להמשיך את השיחה.
בסופו של דבר, ביטלתי את הרכישה, לא לפני שהדס טרחה לציין כי השירות שלהם הוא "הוגן והגון"....
חבל לי שחברות בישראל מעסיקות אנשים עם תודעת שירות השואפת לאפס...
עלבון סוג הנזק :
התנצלות של חברת סקאל ומוצר 2000 פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה יצרנו קשר עם חברת "מוצר 2000" וביקשנו מהם באופן מיידי לאפשר לגברת שנהר לקבל את המוצר מחוץ לנמל חיפה או לחילופין לבצע ביטול עסקה תוך החזר כספי מלא. בהתאם לכך ולאור בקשת הגברת שנהר לבטל את העסקה זוכתה הגברת שנהר במלוא סכום העסקה.
הבענו את התנצלותנו הכנה על התרחשות המקרה והנושא הסתיים לשביעות רצונה של הגברת שנהר.
תגובה:
ביטול עסקה והחזר כספי מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה