פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה מביש ומתחמק על תלונה קודמת נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פירסמתי תלונה על האתר סקאל און ליין כתוצאה מעוגמת נפש שנגרמה לי בעקבות רכישת מכשיר DVD דרך אתרם. בעקבות התלונה יצר איתי קשר נציג של החברה שלקח ממני את פרטי המקרה והיה מאוד אדיב,אמר שיטפל ושיהיה איתי בקשר כעבור כיומיים שלושה יצרה איתי קשר נציגת שירות של חברת א.ש.א.ל החברה אשר מייבאת את מכשירי ה DVD הנציגה התחילה את השיחה באדיבות וניסתה להסביר לי שאני לא מבינה ולא יודעת ולמרות שהתעקשתי והסברתי לה שאני יודעת איך מתפעלים את המכשיר ושבדקתי את האופציות שהיא הציעה לי,היא המשיכה לנסות לגרום לי להרגיש מטומטמת,לאחר מספר נסיונות נוספים הסברתי לה שחברה שלי רכשה מכשיר זהה באותו המבצע וגם אצלה יש את אותה הבעיה.הנציגה החליטה שיש תקלה במכשיר (למרות שהוא עובד מצויין ולמרות שדרכי הפיתרון שהציעה לי ולדבריה זה הפיתרון-לא עובדים) ושאני צריכה לפנות למעבדה.הסברתי לנציגה באדיבות שהמכשיר עובד מצוין ושאין בו כל תקלה טכנית אלא עבודה בעיניים בפירסום,כמו כן הסברתי לה שהמכשיר נקנה למתנה ועל כן הכעס שלי. השיחה הסתיימה בנושא זה. ציפיתי שלאחר מספר ימים יחזור אלי נציג של סקאל או ליין שוב ויסביר לי איך הם מתכוונים לסיים את הטיפול בנושא אך עד היום נותרתי חסרת תשובה,הנציג לא חזר אלי ולהפתעתי גיליתי שאתר כי התלונה נסגרה וחברת סקאל און ליין מוציאה אותי בתשובתה לא בסדר,כאילו סירבתי לקבלת עזרה.אני רואה את חברת סקאל און ליין כחברה שמנסה להתחמק מאחריות על המוצרים שהם מפרסמים ועל הטעיית הלקוחות כי בסופו של דבר אותי לא מעניין מי היבואן ונותני השירות אותי מעניין שאת הרכישה ביצעתי דרך האתר של סקאל און ליין והמוצר פורסם אצלהם ושיקחו אחריות על המעשים שלהם. כמו כן מאוד חרה לי כי בתגובתם הם פירסמו את שמי כ 7 פעמים למרות שבפירסום הפניה ביקשתי לא לפרסם את שמי באתר. אשמח לקבל התייחסות יותר מעמיקה ופיתרון סופי לבעיה ולעוגמת הנפש שנגרמה לי מחברת סקאל און ליין שאני רואה בהם אחראים בלעדיים למוצר שרכשתי דרך אתרם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
סיגלית שלום, תגובה:
תלונתך התקבלה ונבדקה מול חברת א.ש.א.ל אשר חייבו אותך עבור העסקה וסיפקו לך מוצר שרכשת באתר של סקאל און ליין,

את טענת בפני נציגה בחברת א.ש.א.ל כי מכשיר ה DVD שרכשת לא קורא קבצי כתוביות בעברית, נאמר לך על ידה כי מכשיר זה כן קורא כתוביות אלו וקיבלת ממנה תמיכה טלפונית כיצד לראות זאת, טענת כי עדיין לא קורא את הכתוביות ונאמר לך כי עליך לגשת למעבדת שירות על מנת לבדוק את המוצר ולראות כי אכן תקין ובמידה ולא לקבל שירות במסגרת האחריות מהמעבדה, מכיוון שנמסר לי על ידם כי לא הייתה טעות בפרסום תצטרכי לפנות שוב לחברת א.ש.אל ולברר מולם שוב את הנושא טל' : 08-9258100 מכיוון שהם נותנים שירות למוצר הנ"ל.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה