פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מטען סוללות לבית ולרכב 4 סוללות 2600 מיליאמפר נושא התלונה:
מזרחי יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי את המוצר הנ"ל במכירה קבוצתית מ"ס מכירה 728339 מ"ס הזמנה 88967 בתחילת חודש מאי קבלתי את המטען בדאר רשום לפי ההנחיות שעל האריזה הפעלתי את המטען בחשמל.כעבור שבוע ימים ראיתי שהנורה האדומה לא נדלקת והחל המטען להפריש חומר מסביב לסוללות.התקשרתי לחברה מאג מערכות לייזר 7912900 הודעתי להם ובקשו ממני להגיע אלהם.ב-22.5.05 מסרתי את המטען מספר שרות 2320 ב-14.6.05 קבלתי מטען +סוללות בחבילה פתוחה.שוב הכנסתי את המטען לחשמל לטעינה כשבאתי להשתמש בסוללות היו מתרוקנות מהר מאדעד שבסוף הסוללות לא נטענו עשיתי נסוי והכנסתי את הסוללות למטען אחר וראיתי שהסוללות נטענו והשתמשתי בהם לאורך זמן.המסקנה היא שהמטען לא תקין.אני מבקש להחליף את הטען בחדש
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המוצר בחדש עם אחריות פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
יעקב שלום,


תגובה:
לאחר בדיקה מול חברת מאג נאמר לי כי אין אחריות על מטענים, המוצר הוחלף לך בחודש מאי ומאז לא פניתי עברה תקופה של יותר מחצי שנה,

לסקאל אין צד בנושא חברת מאג הם ספקים המוכרים מוצרים באתר של סקאל והם היחידים להחליט לגבי החלפת מוצר/ביטול עסקה.

עלייך לפנות אליהם בטל' מס' 03-7912958 והם יטפלו לך בנושא הנ"ל.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה