פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מכרז פומבי"-שהוא לא ממש כזה... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים השתתפתי במכרז עבור מדפסת DELL, זכיתי במכרז ולהפתעתי הרבה לאחר מספר שניות "הודיע" האתר כי המכירה הוארכה בעשרים וארבע שעות כיוון שלא הגיע למחיר היעד. וכך במשך שאר השבוע, זכיתי וזכייתי הוארכה בעוד יממה.
אני לא מבינה למה הם קוראים למכירה- מכירה פומבית. למיטב הבנתי במכירה כזו ישנו מחיר התחלתי, והזוכה הוא כל אדם שעבר את מחיר המינ' והרבה במחיר. פניתי לסקאל והם בתגובה טענו שהם שומרים לעצמם את הזכות למכור את המוצר רק אם הוא מגיע למחיר המינ'. ראיתי שיש תלונות נוספות בנושא, ואני תוהה מתי די עם הרמאות??? אתם רוצים תקבעו מחיר מינ' שהוא המחיר השמור, אחרת מה שאתם עושים לא נקרא מכירה פומבית לפי כל קנה מידה...
הונאה סוג הנזק :
שמכירה פומבית אכן תיהיה כזו, וכי המוצר יגיע אלי במ פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
במסגרת המכירות הפומביות , בהתאם לתקנון אתר האינטרנט "סקאל און ליין" (ס' 5.9), רשאית החברה לערוך מכירה פומבית בשיטת המחיר השמור.
מהפנייה נראה כי חלה אי הבנה באשר לאופי המכירה בשיטת המחיר השמור.
על כן ברצוננו להבהיר את האופן בה מתנהלת מכירה בשטיה זו להלן:
למכירה במחיר השמור נקבע מראש מחיר מחירה, הוא המחיר השמור אשר איננו מפורסם באתר. במקרה בו הצעות משתתפי המכירה נמוכות מהמחיר השמור , רשאית החברה לבטל את המכירה או להאריכה למשך 24 שעות נוספות . לחילופין כאשר אחד המשתתפים עבר את מחיר המינימום והצעתו היא הגבוהה ביותר , הוא יזכה במכירה. בכל מקרה , בעת הכניסה לדף המכירה באתר האינטרנט"סקאל און ליין" מצוין במפורש כי המכירה בה משתתפים הינה מכירה פומבית שמורה.

ברצוננו להסביר לאור האמור לעיל, כי חברת סקאל הינה חברה ששמה הולך לפניה ואיננו משתמשים באמצעים לא ראויים ולא חוקיים. המכירות באתר מתקיימות בהתאם לחוקי מדינת ישראל , לכללי ההגינות ולתקנון אתר האינטרנט.
תגובה:
הסבר אופי המכירה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה