פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאריך אספקה שגוי ואיחור המוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/10/07 הוזמנה מדפסת קנון דרך האתר המכירות אול סייל שמייצגת את חברת קרט. לאחר הרכישה נאמר לי שזמן האספקה הינו 7 ימי עבודה. אלו עברו. לאחר שיחה עם המוקד של קרט הוסבר שהם עדיין לא קיבלו את המוצר ורק בעוד שבוע זה ישלח אלי. איפה ה7 ימי עבודה בזה?? זה הטעיית הלקוח. עכשיו אני נדרש לנסוע בכדי להדפיס עבודות של הלימודים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שישנו את ההתחייבות שלהם או שיפצו. פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
לצערנו הרב משלוח המדפסות מחו"ל התעכב באופן חריג ובלתי צפוי. לא הייתה בידנו כל אפשרות לגרום לכך שהמשלוח יצא כמתוכנן והסיבה לעיכוב לא הייתה תלויה בנו. הנושא הובהר ללקוח ע"י נציגת המכירות שלנו גב' יפעת אשר הציע ללקוח להמתין עד להגעת המדפסת או לבטל את העסקה. תגובה:
היות והמקרה הוא חריג, קרט לא תשנה באופן גורף את ההתחייבות לזמן אספקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה