פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה חצוף של איש תמיכה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים רכשתי מצלמה של חב' קנון שהאחריות והתמיכה עליה ניתנת ע"י חברת קרט בע"מ בלבד.
מאחר וכבר שבועיים המחשב אינו מזהה את המצלמה ושום איש מחשבים לא מצליח לסייע לי, החלטתי לנסות את אנשי התמיכה של חב' קרט, בציפייה שהם יעשו את המיטב כדי לסייע לי.
מהרגע שהתחלתי לשוחח במחלקת התמיכה עם אדם בשם דורון, נתקלתי בטון דיבור מזעזע ופוגע! האדון המאוד לא נכבד דיבר אליי ממש בכעס ובגסות לאורך כל השיחה, מרגע התחלתה ועד סופה. מכיוון שלא הבנתי את פשר היחס, הנחתי שזו פשוט צורת הדיבור שלו, אך מאחר שככל שעבר הזמן, ממש חשתי לא נעים לשוחח עמו, ציינתי בפניו ברוגע שלא נעים לי שהוא מדבר בטון כ"כ כעוס.
בתמימותי - הנחתי שכאיש שירות, הוא יתנצל, או יגיד שלא שם לב, אך לא בחברת קרט! שם, אנשי השירות מתעצבנים עוד יותר כאשר מעירים להם, וטון הדיבור הפך לחריף יותר ונזף בי ע"כ שהוא מדבר אליי כך כי אני שואלת שאלות ולא מקשיבה לתשובות.
כנראה שהתבלבתי ולא הגעתי לחברת תמיכה, אלא לשיעור בחינוך - ממש נהדר! אני לא הקשבתי לתשובותיו באופן הנראה לו, אז אדון דורון יחנך אותי בטון כועס כדי שאלמד איך להתנהג!
פשוט בושה לחברה הזאת שמעסיקה אנשים כאלה, שאינם יודעים נימוס בסיסי מהו, שלא לדבר ע"כ - שבכל תחום שעוסק בשירות ידוע, שגם אם לקוח כועס, צועק, או מדבר בגסות (שיש לציין שלא עשיתי אף אחד מהדברים הנ"ל) עדיין יש לכבדו ולענות לו בנימוס...
טיפ אישי - אני את האיש הזה הייתי מפטרת לאלתר.
מהחברה הזו בכל מקרה לא ארכוש לעולם דבר. בשביל מה? כדי שכשאזדקק לסיוע אעבור גם סדרת חינוך בדרך? לא תודה...
עלבון סוג הנזק :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על שלא הצלחנו להעניק ללקוחה שירות ברמה הראויה.
המסקנות והלקחים הושמו על מנת שמקרים כאלה ואחרים לא יישנו.
תגובה:
מנהל השירות הטכני יצר קשר עם הלקוחה, התנצל בפניה וסייעה לה בפתרון הבעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה