פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה !!!!< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במדפסת שלי חלה תקלה. פניתי טלפונית על ידי נציגת קבלת הודעות בשבוע שעבר, ונמסר לי שיחזרו אלי עוד היום ( אם אינני טועהביום ד" שעבר) לא חזרו אלי !
למחרת פניתי פעם נוספת והתגובה הייתה כביום אמול.
למחרת קבלתי טלטון מנציגת שרות לקוחות ששאלה אותי כיצד היה השרות והאם הבעיה נפתרה- מסרתי לה, להפתעתה , שאף לא אחד החזיר לי טלפון למרות פניותי.
לא התיאשתי, פניתי אתמוך פטם נוספת ובקשתי את מנהל השרות, גם כאן ענתה לי מוריה מהמוקד הטלפוני. בשעות הצהריים טלפנה אלי גברת שוב כדי לשאול על טיב השרות, כמעט איבדתי את סבלונותי והיא מסרה לי שהטלפון של צביקה מראשון לציון תפוס והא יחזור אלי תןך 10 דקות; 10 הדקות נמשכות כבר 24 שעות !!!!
שפטו בעצמכם הלזאת ווקרה שרות .!! האם זה תואם את הסיסמה "צרכנות הוגנת" עוזרים לכם לקבל שרות יותר טוב ??!!! עשוי להיות שזה כו תואם את הצרכנות ההוגנת שהושמה במרכאות כפולות !! לתגובתכם ןלתשובתכם אצפה!!
בני
כל רשימת הנזקים !! סוג הנזק :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח.
עקב תקלה טכנית, ההודעות שהלקוח השאיר במוקד ההודעות לא הגיעו ליעדן.
בימים אלה אנו פועלים לתיקון התקלה על מנת שמקרים כגון זה לא ישנו בעתיד. אנו מודים ללקוח שפנה אלינו והסב את תשומת ליבנו לתקלה.
תגובה:
מנהל השירות של קרט ישראל יצר קשר עם הלקוח וטיפל בבעיה.
אנו נהיה בקשר עם הלקוח ונדאג לכך שיהיה שבע רצון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה