פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמה פגומה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוזנסקי 14 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמה משוכללת מסוג CANON SX 20 בעלת פונקציות מתקדמות לצילום והסרטת וידאו. קיבלתי את המוצר לביתי בתאריך 15-10-09 אחה"צ. כאשר חזרתי מעבודתי, בערב, פתחתי את החבילה, וניסיתי לבצע צילומי ניסיון והסרטת וידאו. הצילומים יצאו מוצלחים מאוד אך בעת ההסרטה קיבלתי טשטוש של האובייקט מספר פעמים, הפוקוס בורח ואינו מתייצב. אני אדם בעל ניסיון קודם בצילום והסרטה במצלמות מסוגים שונים, והבנתי שיש כנראה בעיה במצלמה, כי לא תיתכן איכות וידאו שכזאת. תיעדתי סרטון כזה שמוכיח את תלונתי, והחלטתי מיד לפנות לחברה לצורך החלפת מוצר פגום. היה זה יום חמישי בלילה, ולמחרת ביום שישי שרות הלקוחות של "קרט" לא עובדים. חיכיתי ליום ראשון ומיד בשעות פתיחת המשרדים שלהם ניסיתי ליצור איתם קשר, אך היה קושי לתפוס אותם בטלפון, המערכת לניתוב שיחות אינה מעבירה למספר השלוחה הרשומה בחשבונית וכשהצלחתי סוף סוף לדבר שם עם מישהו ציינתי את הבעיה וגם את העובדה שהיו חסרים לי פריטים במשלוח (פריטים שהובטחו בתוך ערכת קיט שניתנה במתנה), אמרו שיחזרו אליי ומשראיתי שלא חוזרים אליי בזמן סביר נסעתי מנתיבות לראשון לציון לקרט ישראל עם המצלמה. קיבלתי את הפריטים החסרים ולגביי הבעיה הפנו אותי לבדיקת המצלמה בבית הצילום ברמת גן.
השעה הייתה כבר מאוחרת באותו יום לצורך נסיעה לשם, וביום למחרת לא הייתה לי את האפשרות להגיע לאזור זה, היות ואני מתגורר בדרום הארץ ואני אדם עובד.
ביום שלישי, 20-10-09, בהזדמנות הראשונה שהייתה לי לצורך נסיעה זו, נסעתי לרמת גן לבית הצילום ומסרתי את המצלמה לבדיקה. הם טענו שיתכן וככה זה בכל קו הייצור של מצלמות אלו, ואני אמרתי שאם יתברר שהמצלמה תקינה אני מעוניין בביטול העסקה, כי אני לא מעוניין במצלמה עם איכות הסרטה כזו. ביקשו שאצור קשר תוך יומיים. לאחר יומיים וניסיונות רבים לתפוס את בית הצילום ולדעת מה תוצאות הבדיקה, התברר שלטענתם המוצר תקין וככה זה צריך להיות!
ביקשתי לבטל את העיסקה כחלק מזכויותיי תוך 14 יום. הפנו אותי חזרה לקרט, ושם שוב בסחבת רבה של טלפונים ומבטיחים שיחזרו אליי מספר פעמים ולא חוזרים, ותוך כדי שאני מדגיש בפניהם שהעניין דחוף כי אני לא רוצה שיעברו 14 יום ואח"כ יגידו לי שאין אפשרות החזרה. העיכובים היו אך ורק מצידם. לבסוף הצלחתי להגיע למישהי שמטפלת בעניין (ויש להם את תיעודיי כל השיחות ביומן לקוח) ולבקש את ביטול העסקה והשבת כספי.
היא טענה שלא ניתן לבטל את העסקה היות והשתמשתי במוצר. והרי היה זה שימוש לצורך בדיקת המצלמה ואיכות הצילום וההסרטה בלבד. וכן היא טענה שרכשתי מצלמה ולא מסרטה ! האם תיתכן טענה שכזו??? הרי רכשתי מוצר שידועות לי מראש כל פונקציות הצילום וההסרטה הכלולות בו.
אמרה שתחזור אליי ולא חזרה. היום זה 28-10-09 היום ה14 לתאריך הרכישה, אך העיכוב היה מצידם !!! מה עליי לעשות? לאן לפנות כדי לקבל את כספי חזרה . המצלמה עדיין אצלם ולא יצרו איתי קשר!
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה וזיכוי הכרטיס אשראי שבו שילמתי. פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
ענת סלוק מתאמת קשרי לק שם ותפקיד:
ללקוח בוצע זיכוי בהתאם לבקשתו עוד לפני כתיבת התלונה הכול ניסגר לשביעות רצון הלקוח תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה