פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתחמקים ממתן שירות נושא התלונה:
פינצי רועי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשתי מנציג מכירות טלפוני של קרט את מדפסת הדגל החדישה של קאנון Pixma MP-980 אשר יש בה את כל האופציות שצלם חובב כמוני יכול רק לחלום עליהן, והיא אכן מדפסת מצויינת. אלא שבקרט לא טרחו לעדכן אותי שמרגע שייגמר הדיו במדפסת לא אוכל להשיג אותו בשום מקום שכן, הם לא מפיצים אותו עדיין.
כן, למדפסת שלי יש 6 מחסניות דיו ולא 5 כמו ברוב המדפסות הבייתיות, ואת המחסנית השישית אין להשיג בשום מקום בארץ מלבד במחסני קרט באשדוד. נציגת המכירות קרן אפילו הציעה לי ליסוע לאשדוד כדי לאסוף מחסנית אחת. לימור מנהלת המותג יידעה אותי שיש באפשרותה לשלוח לי שליח מיוחד שיביא את המחסנית אלי הביתה- בשתי האופציות העלות כמובן על חשבוני וערכה גבוה פי שתיים לפחות ממחיר המחסנית עצמה. ומה יקרה בעוד 3-4 שבועות כשיגמר לי שוב הדיו?
כשהתייאשתי מלנסות למצוא את הדיו במקום קרוב ונוח יותר ביקשתי מקרט להחזיר את המדפסת ולרכוש אחרת במקומה, אך מאז נעלמו עקבות החברה. אף אחד לא חוזר, אף אחד לא מוכן לדבר איתי, נדמה שכולם נבוכים אל מול הפאדיחה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
טלפון מנציג שירות פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
אצלנו בניופאן השירות ללקוח הינו ערך עליון וחלק מדרך חיים.
אנו חפצים שלקוחותנו יחוו במפגשי השירות השונים עמנו: מקצועיות, זמינות, גמישות ונכונות כנה ואמיתית להעניק להם אחריות גדולה, כפי שאנו מתחייבים.
תגובה:
חשוב לנו שהלקוח ירגיש שבחר נכון, ולכן שמחנו להעניק לו הנחה לרכישת מחסניות הדיו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה