|
|
|
|
|
|
תיקון בלתי נגמר של מדפסת |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בית ניופאן ראשלצ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מדפסת קאנון במסגרת אחריות,נמסרה לתיקון ב 11 לנובמבר.היום,ה 28 לנובמבר
נאמר לי ש"עדיין לא אובחנה המדפסת".מחר אולי יחזרו אלי להודיע לי מתי תתוקן.
רשת באג ,שם נרכשה המדפסת,לא חושבת שזה ענינה..
בכדי למסור את המדפסת לתיקון היה עלינו לנסוע לצד השני של חיפה...מה שיקרה
גם לאחר שתתוקן.
כל זה קורה כי זהו תיקון במסגרת אחריות...
|
חוסר יכולת להדפיס תוצאות בדיקות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קרט שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתוארת בפנייתה.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מהיום, סוכם כי המוצר יסופק לביתה ביום 1/12/11, באמצעות שליח של חברתנו, וללא תשלום מצדה. |
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מהיום, סוכם כי המוצר יסופק לביתה ביום 1/12/11, באמצעות שליח של חברתנו, וללא תשלום מצדה. |
פתרון: |
|
|
|