פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חסר סבלנות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת קרט-ניופאן נותנת ללקוחותיה שירות מעולה ומעניקה לכם אחריות ושירות למשך 3 שנים, בכפוף לתנאי האחריות, במעבדה הראשית בישראל, באישורה ובפיקוחה של קנון העולמית. מעבדה זו כוללת צוות מקצועי של טכנאים בעלי הכשרה בינלאומית, המשתמש בציוד מקצועי וייחודי מסוגו העומד בתקני ISO9002 ובחלקי חילוף חדשים ומקוריים.

חחחחחחחחחחחח זאת בדיחה טובה.

אז נחמד לחב' קרט שהיא מחלקת לעצמה מחמאות כאלו אבל זה רק פנטזיה.
אולי באמת השאיפה שלכם היא לתת מענה ושירות נכון מקצועי וטוב, אבל תסלחו לי יש לכם עוד הרבה כנראה ללמוד מהו קשרי לקוחות נכון ומהו טיפול מקצועי בתקלות.

לעניין:
רכשתי מדפסת מסוג - CANON PIXMA MX 360
כשרכשתי את המוצר נאמר לי שיש לי שירות מלא ואדיב (חחחחחחח) בטלפון שמספרו- XXX.
שמחתי ורכשתי את המוצר בתקווה שהוא יענה על כל ציפיותיי.
פתחתי את הקופסא הוצאתי כל רכיב בזהירות קראתי את העלון המיועד להתקנה והכל נראה כאילו הולך חלק.
נתקלתי בכמה בעיות שרציתי לפתור והתקשרתי אל שירות התמיכה ה- "אדיב" (חחחחחחח... אתם מצחיקים.)
עד שתפסתי את השירות הטכני, נתקלתי באדם ששמו צביקה, סליחה טעיתי "צביקה החוצפן" ומר צביקה פשוט סינן אותי בקול עצבני בטענה שיש לו עוד שיחות נכנסות וביקשתי סה"כ עזרה כמו שנאמר לי בעת רכישת המוצר.
ביקשתי מצביקה שיעזור, אני רכשתי מהם את המוצר ומגיע לי שירות טכני.
לא היה לי נעים לדבר איתו והתקשרתי לחברה יום למחרת בתקווה שהצביקה הזה לא יהיה שם ואולי אזכה לשירות אמין נעים ומקצועי מאדם אחר בחברה.
אבל תנחשו... שוב פעם צביקה הלא נעים הזה, דיברתי עם המזכירה והיא אמרה לי שהוא יחזור אליי תוך 4 שעות.
שאלתי אותה אם אין מישהו אחר שם והיא אמרה לי שלא. רק צביקה כאן.
טענתי בפניה שלא נעים לי לדבר איתו והיא טענה שאין מה לעשות.
אז מה לעשות אם אין לי שירות ראוי, זה אומר שאני לא מקבל את התמורה בעבור כספי.

זה פעם ראשונה שאני מרגיש יחס מזלזל כלפי הלקוח
הרי את הכסף כבר לא קוטפים על עצים ויש לו הרבה ערך מבחינתי.
א. אני מבקש שזה יפתר ( אמן ).
ב. אל תבטיחו שירות טכני אם אתם לא עומדים בלחץ.

בתודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה