פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה רכישה כמתחייב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אייר פורט סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.2013 רכשנו מיטה ושידה דרך שילב באירפורט סיטי וחתמנו על חוזה שהמוצרים יגיעו תוך 30 ימי עבודה. רכשנו מיטה ושידה.
נגמרו 30 ימי העבודה ולא קיבלנו את המוצרים, כל פעם נתנו תירוצים - פעם חגים פעם הבעלים בחול ופעם המחשב תקול ולא ניתן לראות את ההזמנה. בהמשך התקשר אליי מנהל ההספקה שלא זוכר את שמו, אמר שעשו טעות ונכון שעבר הזמן וזה יגיע אליי בהמשך, ואף דאג לתת לי את הנייד שלו - שוב, עקב תקלה בטלפון שלי לא נשמר הזכרון.
רק ב29.9.13 הגיע אלינו השידה ואמרו לנו שהמיטה תגיע היום - 6.10.13
לא הגיע ולא טלפון - כלום. על הובלת השידה שילמנו 200 שקל כפי שהתחייבנו עבור ההובלה, ונשלם עוד מאה שתגיע המיטה. רק שתגיע כבר.
לא מספיק הפרו חוזה, ממשיכים במגמה של שירות גרוע ואי עמידה ביעדים על פי המתחייב בחוזה שלהם.
לידעתכם וטיפולכם המסור - תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וקבלת המוצר ששילמנו עליו על פי הזמנים המתחייבים מצידם פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה