פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר שהיה בשימוש עקב בעיות נושא התלונה:
נחשוני גוטליב נטע שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 1/6 אימי קנתה לי אינטרקום של מוטורלה באילת. ב- 8/6 קיבלתי ליידי את המכשיר ופתחתי אותו. לא היה לו ספר הוראות אבל קראתי את מה שכתוב על גבי האריזה. ישר שמתי להטענה. ב- 16/6 החזרתי את המוצר לסניף גרנד קניון בחיפה (זאת לאחר שיומיים קודם התייעצתי עם מנהלת הסניף וסיפרתי לה על המוצר הבעייתי). היום 3/7 חזר המכשיר מתיקון - הפלא ופלא המוצר תקין. למרות מחאותיי שהמכשיר לא תקין, מתנתק כל הזמן ומנסה להתחבר ליחידה - נאמר לי שלא הטענתי אותו 15 שעות בהתחלה, וכי אסור להגיע למצב שהסוללה מתרוקנת. הסברתי להם שהטענתי את המוצר בהתחלה, ובעיות הקליטה מתרחשות גם כשהוא מחובר לחשמל. בנוסף ציינתי כי מוזר שאסור לפרוק את הסוללה, איך יכול להיות? מה בסלולרי שלנו אף אחר לא מגיע למצב שנגמרת הסוללה?. ואז מה? המכשיר מתקלקל....ביקשתי לקבל זיכוי, לקנות מוצר אחר...כמובן שסירבו - מחכה שמנהלת שרות לקוחות תחזור אליי...כפי שציינתי בפניהם, אומנם מדובר ב- 300 שח שלא יעשו אותי ענייה או עשירה - אבל השם של שילב - יגבה מחיר כואב יותר לחברה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי לרכוש מוצר אחר פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה