פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המנהלת שולה החליטה לא להחזיר זיכוי למרות שלא עברו שבועייםb נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
סניף לב המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כסא בטיחות משילב לב המפרץ,
אשתי בקשה להחזיר את הכסא מאחר וגילינו כי לכסא אין כמעט מצב של שכיבה,
נגשתי לסניף בו בוצעה הרכישה ובקשתי להחזיר את הכסא תמורת זיכוי,
המוכרת רונית בדקה את הכסא ביסודיות ובמספר דקות לא מעטות , הסכימה שלא בוצע בו שימוש והתקשרה למנהלת הסניף - שולה, כדי לקבל אישור לתת זיכוי, תשובת שולה היתה שלא לתת זיכוי מאחר והיא זוכרת כי התקשרתי אליה כדי לדעת איך להרכיב את הכסא ברכב, ולכן מבחינתה בוצע בו שימוש, וכל ההסברים שלי כי רק הסברתי לאשתי איך מרכיבים את הכסא אם אני לא אהיה בסביבתה ושלא בוצע בו שימוש ולו לדקה אחת , לא עזרו, שולה החליטה כי בוצע בו שימוש למרות
שלא ראתה את הכסא ולמרות שהעובדת בסניף קבעה כי לא בוצע בו שימוש,
תשובת אורלי ברסאנו ממחלקת שירות לקוחות היתה כי בהתנהלות שולה אשר החליטה שבוצע שימוש בכסא למרות שלא היתה נוכחת בחנות כלל,לא היה פגם, ושאני אצטרך שוב לגשת עם הכסא לבדיקה של שולה ,
אז למה לטרטר את הלקוח הרי כבר באתי עם הכסא ?
לדעתי היחס של שילב היה לא ראוי ואף קצת מעליב

עוגמת נפש סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה