פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בכספי לקוחות נושא התלונה:
בר זכאי יפעת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
צומת שילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ הבאתי לסניף מודיעין (שילת) תיק שנפרמו בו התפרים. התיק נקנה במרץ 2006 וניתן לי במתנה. ניתנה לי פתקית ואמרו שיחזרו אלי. אחרי שבועיים התקשרתי ואמרו לי שיחזרו אלי (לא חזרו). אחרי שלושה שבועות התקשרתי שוב והתעקשתי להמתין על הקו עד שיתנו לי תשובה. התשובה היתה: התיק לא יחזור, יזכו אותך עליו. שאלתי לפי מה יזכו, אמרה לי המוכרת: תבואי, תגידי מתי קיבלת את התיק, ולפי תאריך הקניה תקבלי זיכוי. כשהגעתי לא ידעו על מה אני מדברת. התעקשתי שינסו לבדוק. לאחר כ-10 דק' המתנה הגיעה מוכרת אחרת (ימית, אם איני טועה), שטענה שמנהלת החנות אינה נמצאת אך היא תבדוק ותגיד לי כמה זיכוי מגיע לי.
אחרי 3 ימי המתנה שבתי לחנות (כבר הבנתי שבטלפון לא אגיע לשום מקום). בנוכחותי התקשרה המוכרת למנהלת החנות, וזו נתנה לה הנחיה לזכות אותי ב-99 ש"ח, שזה עלות התיק היום.
אני לא מבינה: מה קרה לערך הכסף?! עלות התיק המקורי הינה 250 ש"ח!. אם שילב אינם יכולים להשיב לי את התיק כשהוא מתוקן, שיחזירו לי את הערך המקורי שלו על מנת שאוכל לרכוש תיק אחר. הרי ב-99 ש"ח לא ימכרו לי בשילב תיק...
למותר לציין כי למרות שביקשתי מהמוכרת שמנהלת החנות תיצור עימי קשר (הבקשה שלי היתה ב-28.3), היא טרם מצאה את הזמן לעשות כן.
השארתי בקשה באתר שלהם שמישהו יצור איתי קשר בהקדם ויזכה אותי בערך הנכון של התיק, או שישיבו לי את התיק כשהוא מתוקן! עד היום (26.4) לא התקבלה תשובה.
כספי סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה