|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות גרוע....... |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
הגראנד קניון בחיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי DVD בשילב, סניף חיפה לפני יותר מחודש. הסרט לא תקין. ניסיתי להחליפו מייד לאחר הקנייה (לאחר שניסינו לנגנו בבית). הייתי במספר סניפים בחיפה והקריות חזרתי גם לסניף בו קניתי את הסרט, המוכרות ניסו לנגנו בחנות והראו לי שהוא עובד.
אצלי בבית הוא לא עובד !
ניסיתי לפנות לשרות לקוחות מס' פעמים דרך האי-מייל אולם לא קיבלתי מענה עד היום. ניסיתי להתקשר אליהם מס' פעמים ואני עדיין ממתינה לתשובה.
מחברת שילב הייתי מצפה להתייחס יותר ברצינות ללקוחותיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת להחליף את הסרט באותו אחד, תקין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|