פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ובזוי של חברת שילב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש סניף ראשי כתובת:
מבצע קדש בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי עגלה של קוייני שעלותה 4000 ש"ח . לאחר כמה חודשים בודדים העגלה נשברה או יותר נכון התפרקה באמצע הכביש כשהתינוק שלי נלכד בפנים! עוברי אורח רצו לעברי לעזור לי לחלץ את הילד שהחל בוכה צורח! עד היום 4 חודשים אחרי אני עדיין עם עגלה חלופית שהבטיחו לי עגלה תוך שבוע!!!ואף אחד לא חוזר אלי אף על פי שהשארתי מעל 50 הודעות וזה כולל את אדון ניר מנכ"ל הרשת!!! לפני כמה ימים הצלחתי במפתיע להשיג נציגה שענתה לטלפון ואמרה כי המקרה שלי לא מתועד בשום מקום!!
ושוב לאחר צעקות ומסע טלפוני והתקשרות בילתי פוסקת לחברה לעולם לא חזרו אלי.הסיפור איתם עוד ארוך ומייגע נראה כי אין לי מספיק מקום לכתוב הכל ההיתי ממלאה 5 דפים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי של 35000 ש"ח,+ עגלה חדשה מהניילון פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה