פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בתקלה במוצר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת ספטמבר קניתי מוצר (פרפר מנגן) בשילב (בסניף קניון הזהב). המוצר היה מיועד לבני שהיהי בזמנו בן שלושה חדשים. לאחר מספר ימים חזרתי עם המוצר לחנות מכיוון שהשמיע רעשים לא רצויים, המוכרת אמרה שתשלח לייצרן לתיקון ובעוד שבועיים תהה תשובה. לא שמעתי מהם דבר ולאחר חודש חזרתי מיוזמתי לחנות. בחנות מסרו שהמוצר עדיין לא חזר מהייצרן והבטיחו ליצור עימי קשר בהמשך. לאחר כמעט חודש נוסף , בתחילת נובמבר התקשרו ומסרו שהמוצר תקין ואני יכולה לקחת אותו. הגעתי לחנות וטענתי בפני מנהלת החנות כי המוצר כבר אינו רלוונטי עבור בני שהיום הוא בן חמישה חדשים. היא הסבירה שהיא זקוקה לאישור מהייצרן שיספק עבורה קופסא מתאימה ע"מ שתוכל למכור את המוצר. היא הבטיחה ליצור עימי קשר אישי באותו היום או ביום למחרת. עברו שבועיים נוספים אך לא שמעתי מהם דבר

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה