פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-קבלת מוצר חזרה בעקבות חרטה וסחבה בטיפול העניין נושא התלונה:
מלול שלמה שם/כינוי:
‏שבת ‏25 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנ"ת, ז'בוטינסקי 72, פ"ת כתובת:
קניון אבנ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10/08 רכשתי מסניף "שילב" בקניון אבנ"ת פ"ת טרמפולינה של "פישר פרייס" דגם "יער הגשם", עבור בתי התינוקת שהיא כבת חצי שנה. שילמתי על מוצר זה ממיטב כספי 499 ש"ח. חברת "סקאל צעצועים" משמשת לרשת שילב, בין היתר, כספקית מוצרי "פישר פרייס".
אחרי מספר ימי שימוש, התברר שמוצר זה אינו משעשע את בתי - להיפך - היא רק מביעה עצבנות ובכיות אחרי מספר דקות שבכל פעם שאנחנו מושיבים אותה על הטרמפולינה.
כעבור שבוע, ב-1/11/08, חזרתי לסניף שילב בקניון אבנ"ת ולבקש להחזיר את המוצר היקר, כשזה ארוז באריזתו המקורית. אחת המוכרות צלצלה ל"סקאל צעצועים", הספק של מוצרי "פישר פרייס", והנ"ל טען ש"לא ניתן להחזיר מוצר פתוח ומלוכלך". ה"לכלוך" במוצר היה סה"כ קצת אבק שנדבק ברגליות הטרמפולינה, שאת ה"לכלוך" ניתן לנקות בקלות באמצעות מגבון, וממיעוט השימוש, מיותר לציין שבתי אפילו לא פלטה על המוצר.
הגשתי את תלונה זו בתחילה באתר "אמון הציבור". חנה כלפון, מנהלת סניף שילב קניון אבנ"ת, חזרה אלינו בעקבות תלונה זו, והציעה לנו להשאיר את המוצר בחנות לתצוגה וזה יימכר מתצוגה בעלות של 80% מהמחיר אותו קנינו (399 ש"ח).
לאחר שהצעה זו כלל לא הייתה בעיני, חנה הציעה לי לנסות ליצור קשר עם שרות לקוחות "סקאל", אשר אלו מספקים את מוצרי "פישר פרייס".
מצאתי באתר האינטרנט של "סקאל און-ליין" את מספר הטלפון של מוקד שרות הלקוחות של "סקאל צעצועים", שמספרו 03-9757080. מוקד שרות זה פעיל בצורה ירודה: שעות הפעילות מוגבלות: 08:00-13:30; בקושי יש מענה ולרוב תפוס. כמו-כן, בתאריך 20/11/08, השארתי את פרטיי שיחזרו אליי. אך עד היום, 25/11/08, לא חזרו אליי. לפיכך, ניסיתי לצלצל אל שרות הלקוחות וקיבלתי סוף-סוף מענה. בסופו של דבר התברר שמדובר בשרות לקוחות עבור סקאל של טרמינל 3 של נתב"ג! אלו נתנו לי מספר טלפון של עובדת מטעמם בשם "מיטל" במספר הטלפון 09-9605695. ניסיתי לצלצל אליה ולספר אודות מקרה זה, אך אחרי ניסיונות כושלים - לא קיבלתי מענה!
במקרה זה "סקאל צעצועים" הם האחראים על עוגמת נפש זו.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת מלוא הסכום חזרה! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה