פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראית אגף ביגוד הריון וטיפול לא הולם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי חולצה של המעצבת אבישג ארבל. כשחזרתי מהקניות ראיתי שהחולצה משופשפת ונראית פגומה. כשהחזרתי אותה, ענו לי שצריך שהאחראית תחזור. השארתי את פרטי הפלאפון שלי ואת תלונתי על החולצה החדשה שמעולם לא נלבשה. אמרו שהאחראית תחזור אליי בהקדם.
לאחר כחודש, היות ואני גרה מחוץ לעיר, חזרתי ושאלתי אודות העיניין. האחראית אמרה שניסתה מס' פעמים לחזור אליי ,המס' היה לא זמין ולא היה משיבון להשארת הודעה ועוד הוסיפה, ששהחולצה אינה פגומה והשפשוף נובע ממס' הפעמים שלבשתי אותה!!! ביקשתי ממנה לראות את הפתק שהשארתי ושם היא ראתה, לבושתה,שרשמתי שמעולם לא לבשתי את החולצה, ומבלבד זאת, אמרתי לה שלא היתה לי בשבועות האחרונים שיחה משילב ועוד-שיש לי מענה קולי פעיל... היא לא היתה נראית מרוצה לתת זיכוי/להחליף לחולצה חדשה ורק לאחר דו שיח קשה- התרצתה.התיחסותה היתה תוקפנית, לא אמינה לחלוטין וכל היחס, בזמן ההריון היה איטי ודוקא התעכב בשלב ההריון המאוחר, בו צריך כל פריט לבוש.. אין אני זוכרת את שם המוכרת, אך היא היתה ממוצא רוסי והיתה אחראית על אגף לבוש ההריון.
עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה