סחבת והתעלמות ממנשא לא בטיחותי |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מנשא אינפנטינו שהיה בשימוש כחודשיים ונקנה בסניף נתניה אינו בטיחותי משום שהקליפסים נפתחים והתינוק נפל קדימה. במשך חודש וחצי מטרטרים אותי שירות הלקוחות של שילב. הבאתי אותו לסניף, ליבואן, חזר בחזרה, הבאתי שוב לסניף, למנהל שירות לקוחות, אבד. לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות בטלפון, וגם כשמדברים איתם הם מבטיחים לחזור עם תשובה ולא חוזרים(כל פעם שבוע ימים). כרגע המנשא אצלם (חודש וחצי) ולא קיבלתי מהם עדיין תשובה.
|
סכנת בטיחות+ עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא (ולא זיכוי משום שאני לא בוטחת בהם ומעוניינת לרכוש ברשת אחרת) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|