|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ברשת שילב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חודש נובמבר פניתי לשתי חנויות של רשת שילב: האחת בקניון רמת אביב והשניה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, וביקשתי שרות לעגלה אשר נרכשה ברשת שלהם. בשתי החנויות נתבקשתי להשאיר את שמי ואת שם הטלפון והובטח לי כי ייצרו איתי קשר תוך כמה ימים. חלפו כבר 4 שבועות ועדיין לא נוצר הקשר. יצויין, כי לאור העובדה שמדובר בעגלה מדגם אינגליזינה אשר נמכרת אך ורק בחנויות של רשת שילב אין לי אלא להשתמש בשרותם. הופתעתי מאד מהשירות הגרוע במיוחד לאור ה"אמנה" לשרות טוב שהם מפרסמים באתר הבית שלהם.
|
שיפנו אליי בהקדם!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|