פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים להחזרת מוצר יום לאחר הקנייה ורק לזיכוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פולג אזהת החדש כתובת:
פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בתחילת מרץ בשילב כיסא בטיחות בשם ספיידר שעלותו 600 ש"ח ביום בו הגעתי הביתה הכיסא לא נראה לי ולבעלי מסיבות רבות(הריפוד שנשלף ואח"כ קשה , הרצועות שלא נסגרות טוב עם ביגוד חורף, הסגירה, ותפירת הבד שמשתחררת) על הבוקר למחרת הגעתי לסניף חזרה לבצע ביטול עסקה ולא היו מוכנים אלא רק לזיכוי מה שלפי החוק לא נראה לי שזה נכון, אך לא הייתי מוכנה לזיכוי מכיוון שזה סכום גדול מידי לבזבז על סתם קניות פניתי לשרות לקוחות שביקשו שאחזור למנהלת הסניף מיכל לבדיקת הכיסא היא לא היתה והבנות שם החליפו לי את הכיסא שאולי זה ספציפית לא תקין והתעקשתי שיבצעו החלפה במחשב שתהיה לי מדבקה החדשה המראה שהייתי בסניף, שרות לקוחות לא הסתפקו בעובדות ונאלצתי לחזור שוב למיכל המנהלת לאחר שבכלל רצו לשלוח א הכיסא למעבדה מה שלא הגיוני ללקוח שהכיסא לא מתאים לו, מיכל שכר ראתה את הכיסא אמרה שאיננו פגום ושלא מקבלים סחורה חזרה לאחר חודש למרות שהייתי פעמים בסניף מאז הקנייה עם הכיסא לא ויתרתי והגעתי לליאור מנהל קשרי לקוחות שהבטיח לי פיצוי והציע בפני את האפשרות להנחה בקנייה הסברתי לו שאני כבר הוצאתי מספיק על קנייה זו ואינני מעונינת בכך ובקשתי לחלופין שובר בסכום מסוים שיחליט עליו ללא הוצאנ כספית נוספת מצדי הוא אמר שיצטרך אישור על כך ושאקבל בדואר לאחר זמן מה התקשרתי לדעת מה קורה נאמר ששלח אח"כ אמר שהדואר חזר אליו חזרה ושלח לכתובת אחרת לבסוף שהגיע המכתב חשכו עיני וראתי שהוא שלח לי הנחה של 20% על 500 ש"ח קנייה זאת אומרת שעכשיו בנוסף לכך שאני מאוכזבת הם רוצים שאוציא עוד מכספי 500 ש"ח רק כדי לקבל הנחה עד 100 ש"ח שלחתי לליאור שוב מייל ומאז הוא לא מגיב יותר מה שגם ככה קשה לדבר איתו וכבר כמה חודשים שאני בהתכתבויות איתם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או שובר לשילב פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה