פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ועלבון מחברת שילב סניף קניון הזהב- כולל התעלמות של שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב כתובת:
קניון הזהבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לא פלא, שיש כל כך הרבה תלונות על חברת שילב, צר לי להתחיל כך אבל זוהי האמת

מספר פניה - 5180
בתאריך 22/9 רכשתי בקניון הזהב טרמפולינה מדגם אריה, כעבור שבועיים בערך המשענת התקלקלה, בזמן הרמת המשענת היא לא מחזיקה מעמד ונוחתת מטה, מקרה זה הבהיל מס' פעמים את בני בן ה- 5 חודשים. התקשרתי לסניף ותארתי למוכרת בשם אביבה את המקרה והיא אמרה לי אין בעיה תבואי עם המוצר ואנו נחליף לך אותו אצלנו או בכל סניף אחר שלנו . ביום למחרת ניגשתי לסניף והמוכרת לא הסכימה לתת לי טרמפולינה חלופית היא התקשרה למנהלת הסניף לילך מנחם כדי לאשר החלפה ולילך לא נתנה אישור לכך. חברה גדולה ומכובדת כמו שילב היתה צריכה לקחת אחריות על המוצר ולהחליף לי אותו באותו הרגע, מדובר בשבועיים בלבד ולא בחודשיים לילך לא גילתה שום רגישות כלפי כלקוחה ותיקה ואם ל- 3 ילדים ואפילו לא הסכימה לדבר איתי טלפונית. אני בתור לקוחה מאד מאד כועסת ופגועה מהיחס והזלול של מנהלת הסניף ולא אחזור לקנות שום מוצר בחברה וכן גם אשתף את כל חברותי על טיב השירות של הסניף בנוסף לכך נאלצתי להשאיר את הטרמפולינה שבני כל כלך אוהב וישן בו זה גרם לי לעוגמת נפש נוראית. אביבה המוכרת באה בטענה שצריך לשלוח את הטרמופלינה לחברה לבדיקה ולאחר מכן יוחלט האם לזכותי בחדש או בתיקון הטרמפולינה. חשוב לי לציין כי מדובר ברכישה שלפני שבועיים בלבד ולא חודשיים . על הקבלות /חשבוניות שלהם, מצויין כי ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 ימים! אז לא ברור לי האטימות של הגב' לילך מנהלת הסניף. אודה להתייחסותכם לעניין ואבקש שהמנהלת תנזף על זלול וחוסר יחס הוגן כלפי כלקוחה ותיקה של שילב.
לאחר שמנהלת הסניף לא הסכימה לדבר עימי טלפונית , ביקשתי ממנה שתחזור אלי טלפונית ביום א' ואביבה הסגנית הבטיחה שלילך תחזור אלי ביום א'. כמובן שכלום לא נעשה אני התקשרתי ביום א' לשילב כדי לברר מה קורה ומסרו לי ששלחו את הטרמפולינה לתיקון וכעסתי נורא שליליך לא חוזרת אלי פניתי לשירות לקוחות במייל ונענתי שפנייתי התקבלה והיא בטיפול ביום למחרת טרחה להתקשר אלי הגב' לילך ומסרה לי שמשירות לקוחות נמסר לה כי הופעל לחץ על המשענת והא נשברה והיא תתקון ואקבל אותה ביום ראשון שבוע אחרי. כמובן שלא הסכמתי לכך ופניתי שוב לשירות לקוחות במייל וביקשתי שליאור מנהל שירות לקוחות יחזור אלי טלפונית אך התעלמות מוחלטת ממני ומהפניה שלי אף אחד לא טרח לחזור אלי . כעבור שבוע התקשרה אביבה מהסניף ומסרה לי שהטרמפולינה חזרה מתיקון שאני אוכל לבוא לקחת אותה אני כמובן שלא ניגשתי לסניף כדי לקחת את הטרמפולינה אני מאד פגועה מהזלול ומקלות הדעת בה מטפלת שירות הלקוחות של שילב בלקוחותיה . התעלמות מוחלטת מפניתי
אודה על התערבותכם בעניין.
תודה רבה
אילנה שטרנברג
0544502513
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם , החלפת המוצר שנרכש במוצר חדש!!! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה