פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר במבצע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כנרת 1 קרית שדה התעופה כתובת:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי קנתה ב"שילב" מוצר בשם:"ליאו האריה" (צעצוע המעודד זחילה) לבתנו התינוקת המוצר היה במבצע במחיר 50 ש"ח(במקום 180 ש"ח) , והוא התקלקל תוך כחודשיים.
החזרנו אותו לחנות ונאמר לאשתי שהוא יישלח לתקון במעבדה,
לאחר כשבועיים וחצי אשתי התקשרה לברר מה קורה ונאמר לה שהמעבדה לא הצליחה לתקן אותו , כלומר קנינו מוצר שהוא תקול ולא אמור לעלות על המדף בכלל,
היא ביקשה אריה אחר ונאמר לה שהוא אזל במלאי הרשת, אז היא בקשה מוצר אחר מעודד זחילה (יש להם דגם שנקרא "פרד הכלב" שגם מחירו המלא הינו 180 ש"ח) ו"שילב" סירבו ומוכנים לתת לנו זיכוי ע"ס 50 ש"ח ן20% הנחה על מעודד זחילה חילופי,
מבחינתי "פרד הכלב" הוא אותו מוצר רק הדגם שונה,
אני לא מסתפק בזיכוי של 50 ₪ כי אנו קנינו במבצע וזה שהאריה מקולקל עד רמה שאפילו מעבדה לא מצליחה לתקן זו הבעיה של "שילב" , (איך הוא עלה על המדף בחנות ??) ואין להם בכלל מוצר מעודד זחילה בסכום של 50 ש"ח+20% זיכוי.
כספי סוג הנזק :
מוצר חילופי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה