פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מכפיר מהמוכרת שרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בלינסון פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה21.12 , הגעתי עם בעלי לסניף שילב בבלינסון פ"ת על מנת לבקר חברים שילדו. לאחר שהשארנו את תינוקתינו בבית עם בייביסיטר, נותרו לנו כ30 דקות לשעות הביקור בבית היולדות.
ביקשנו לרכוש בסניף מתנה והצגנו שובר הנחה של כ15% כשתוקפו עד 31.12.10.
המוכרת הצהירה שהיא לא מכירה את התלוש והתקשרה למנהלת שלה שלא ענתה לטלפון. היא ניסתה גם להתקשר לסניף סמוך ושם נאמר לה שגם לא מכירים את התלוש. לא אציין במה אני עוסקת אך אני יודעת בוודאות שנדרש לשחרר את הלקוח כשמוצג תלוש כפי שהצגתי (לא נכתב בכתב יד,לא צולם,אלא הונפק ע"י תערוכת מטרנה בשיתוף עם שילב) ולאחר מכן לפתור את הבירוקרטיה הפנימית.
הלקוח לא אמור להמתין עד שמישהו ימצא לעניין פתרון.
כשראיתי ששני טלפונים לא צולחים,ביקשתי את מספר הטלפון של שירות הלקוחות על מנת להפנות אליהם פנייה זו.
המוכרת התרעמה עליי והפצירה בי משפט "מה את תוקפת???!!!"
אני לתומי,הייתי המומה מהתגובה וביקשתי שוב את מספר הטלפון ושאלתי מה לא בסדר במה שאני מבקשת, וכמובן שהבהרתי שאני לא "תוקפת"!!!
לאחר שזו המשיכה להפציר בי שהיא עושה הכל כדי לעזור לי ועדיין לא נתנה לי את מספר הטלפון, ביקשתי אותו שוב.
המוכרת לפתע יצאה מהקופה, לעבר רחבת החנות,מול לקוחות,וצועקת לעברי "את בטח לא בעלת עסק" "את בטח שכירה!!!!!"
לאור דברים אלה נשארתי מוכת הלם,בהתערבות המוכרת בחיי הפרטיים, הבהרתי לה שהיא חוצפנית שהיא בכלל מעלה סוגיה אישית כזו הרי גם היא שכירה (ומה לא בסדר בלהיות שכירה???)
חשוב לי לציין ש"במקרה" אני יודעת נתינת שירות,מהי.. וכיצד ניתן לתת את השירות הטוב וחשוב לא פחות במקרה זה, המהיר ביותר.
לאחר ויכוח של מספר דקות,כשהמוכרת בטוחה בצדקתה, השיגה את מנהלתה ומה שנדרש ממנה זו הייתה פעולה פשוטה מאוד שהייתה ידועה מראש , והיא ללחוץ על הקופה את הספרה 15 , להוסיף % וENTER.
המקרה שתיארתי עד כה פגע בי כ"כ , עד שבעלי היה צריך 10דק' רק להרגיע אותי לפני שפגשנו את חברינו.
לא רק שפגע בי כלקוחה, אלא מבחינה אישית,שלא צריכה בכלל להכנס לעניין כשלקוח רוכב מוצר כלשהו.
אשמח אם תעבירו תלונתי לרשת שילב,
אבקש פיצוי על עוגמת הנפש , וכשאני משתמשת בביטוי זה במייל זה אני מתכוונת למלוא מובן המילה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה