מיטת תינוק בת שנה שנשברה והפכה לא בטיחותית לתינוק והתעלמות מצד שילב |
נושא התלונה: |
הרמלין הילה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 25 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי לקראת לידת בננו הראשון, הזמנו בשילב מיטה, מזרן ושידת החתלה.החלטנו להשקיע כדי שיחזיק מעמד לילדים הבאים.התבדנו. לא שיערנו שאפילו את הילד הראשון היא לא תשרוד. חלק מפלסטיק שתומך במעקה הקדמי של המיטה נשבר ואנחנו נותרנו עם מיטה רעועה ולא בטיחותית.בעלי שיפצר את המעקה כדי שנוכל להעביר את הלילה וריפדנו את הרצפה בסמיכות - ממש לא פתרון קבוע.
בבוקר שלחנו פניה בהולה לשרות הלקוחות של שילב במייל. אומנם קיבלנו מייל חוזר שהפניה התקבלה אבל אף נציג לא חזר אלינו במשך כמה ימים.הגענו לסניף בו רכשנו את המיטה, נציג המכירות מילא טופס פניה לשרות לקוחות. זה כל מה שהוא יכול לעשות בשבילינו. הציע לקנות את החלק שנשבר ולנסות לתקן בעצמנו. אולם החלק השבור לא קיים במלאי ויהיה רק בעוד שבוע שבועיים.
אז כמו המיטה גם אנחנו נשברנו. הלכנו למוצצים וקנינו מיטה חדשה. (לא היתה לנו ברירה, המיטה איננה בטיחותית ואנו זקוקים לפתרון מייידי).
הייתי מצפה מגוף כמו שילב שלא יתחמק מאחריות, ואם לקוח מתלונן, יישלח מתקין באופן מיידי וללא התניות. אומרים שמה שבזול עולה ביוקר בסופו של דבר. מסתבר שגם מה שביוקר עולה עוד יותר ביוקר.
מאז, עבר חודש.. ושוב..פניה במייל לשירות הלקוחות ...ושוב אין תשובה.. ושוב התקשרנו לשילב.. ועדיין אין את החלק...וכשאמרו שיש את החלק נסענו לחינם..כי לא היה.. וחוזר חלילה... בינתיים מבחינת שילב תינוק בן פחות משנה וחצי אמור לישון על הרצפה.
המיטה מוצעת למכירה.. שילב מוזמנת לקנות אותה חזרה.
|
נזק בטיחותי, זמן, כסף |
סוג הנזק : |
תהיו יצירתיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|