פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
איירפורט סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי אל שירות הלקוחות של שילב אך הם התעלמו מפנייתי. התלונה: לפני כחודש פניתי אל סניפכם באיירפורט סיטי על מנת שידריכו אותי כיצד להרכיב את האמבטיה הרכה של עגלת האינגליזינה כראוי.זאת מכיוון שלא הצלחנו לקפל את העגלה כמו שצריך. טיפל בי מוכר שלמיטב זיכרוני היה גם מנהל הסניף, השארתי אצלו את העגלה ובינתיים התבוננתי במוצרים שבחנות. לאחר מספר דקות שבתי אל המוכר,והוא אמר שהכול בסדר ושהעגלה מורכבת כראוי. לאחר כחודש כאשר פירקתי את העגלה על מנת לכבסה גיליתי שהמוכר קרע את המזרן של האמבטיה. קורה שעושים טעויות אבל צריך לקחת על כך אחריות ולתקן את מה שנעשה. בנוסף לכך העגלה לא הייתה מורכבת כראוי ונאלצתי לפנות לסניף אחר שהדריך אותי כמו שצריך כיצד להרכיבה נכון. מיותר לציין שקנינו את העגלה במיטב כספינו ולכן אנו מצפים שיטפלו במקרה החמור הזה כראוי. תודה רבה!
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הזמן שהקדשתי לכך וכמובן מזרן תקין לעגלה פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה