פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מנהל סניף להחלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חדרה-רחוב הרצל כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קיבלנו מתנה מקרובת משפחה. המתנה נרכשה בחנות שילב והיא נושאת את מדבקת המחיר בליווי שמה של החברה "שילב".
הסברתי למנהל הסניף "שי" שהנעליים האלה נרכשו בשילב ואף הראיתי לו אך הוא התעקש שאם אין לי חשבונית או פתק החלפה, ההחלפה למוצר זה לא תתבצע.
מוזר לי שרשת גדולה ומפורסמת כזו מתבזה כך בשביל מוצר שאין עליו עוררין בעיני מנהל הסניף: המוצר אכן של שילב, המוצר חדש ולא משומש- פשוט התעקשות אין החלפות ללא חשבונית, הוא כנראה לא רצה להתאמץ.
**אני לא ארכוש יותר מוצרים ברשת שלא מכבדת את לקוחותיה.
**ממתין לתשובת הרשת ולהחלפת המוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה