פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד פתק החלפה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו לסניף שילב בנצרת ביום שבת 30.6.12. ברשותנו מתנה באריזתה המקורית, שאותה לא פתחנו. על המתנה מודבקת מדבקה עם הפרטים הבאים: פתק החלפה ;28.6.12 ;ניתן להחלפה תוך 30 יום. כשהגענו לחנות, נאמר לנו בדלפק כי אנו יכולים לבחור מתנה חלופית בשווי של 180 ש"ח. לאחר כחצי שעה ניגשה אלינו המוכרת וטענה כי אינה יכולה להחליף לנו את המתנה. היא טענה שדיברה עם מנהל הסניף וכך וכך...
חזרנו לביתנו עם המתנה המקורית, לאחר ששילמנו על הדלק, בזבזנו זמן יקר מאוד של יום שבת, וילד עם עוגמת נפש שלא קיבל את המתנה שהובטחה לו.
כספי,בזבוז זמן ועוגמת נפש של הילד סוג הנזק :
או פיצוי כספי הולם, או שליחה בדואר של פריט שאנו נבחר, שווה ערך למתנה המקורית. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה