פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מובייל אי החלומות נושא התלונה:
מור יוסף גלית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון לב המפרץ כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה10.04 קניתי מובייל אי החלומות בסניף שילב לב המפרץ בחיפה בסכום של 262 ש"ח ועוד כמה פריטים סך כל הקנייה עלתה 762 ש"ח זה היה בערב חג
לתינוקת שנולדה לי שהייתה בת חודש ושבועיים כשהגענו הביתה ראיתי שהתיבת נגינה של המובייל לא תקינה כפתור אחד רופף מאחר והיה ערב חג וכמה ימים לא עבדו בעלי הגיע לסניף לב המפרץ שקנינו ממנו לאחר שהיה צריך לצאת מוקדם מהעבודה באישור .
הוא הגיע לסניף עם המובייל שהיה ארוז עם האריזה המקורית ככשום פריט לא נפתח חוץ מתיבת הנגינה שגם הייתה בתוך האריזה הוא ביקש להחליף את המוצר ממוכרת בשם גני המוכרת אמרה לו שלא ניתן להחליף את המוצר בעלי בא להסביר לה שהמוצר ארוז ולא הורכב המוכרת לא נתנה לבעלי לדבר הוא התקשר אליי ביקשתי לדבר איתה הסברתי לה שהמוצר לא הורכב היא לא נתה לי לדבר רק חזרה ואמרה שאלה הנהלים של החברה הסברתי לה שבעלי יצא במיוחד מהעבודה ושאין שום סיבה לא להחליף היא חזרה ואמרה שלא ניתן בטון מזלזל מאוד יום אחריי פניתי לפניות ציבור של שילב הסברתי את המצב התקשרה מנהלת הסניף בלב המפרץ והסבירה שהמוכרת הייתה מסניף אחר ושהיא יודעת מה קרה והתנצלה ושאלה מתי אוכל לבוא להחליף את המוצר הסברתי לה שאני גרה במגדל העמק שזה כמעט שעה נסיעה ושבעלי כבר לא יוכל לצאת כי האישור היה חד פעמי .
ושאגיע לסניף עפולה כשאוכל כי אני עם תינוקת בת חודש ושבועיים
הגעתי לסניף עפולה עם כל הקופסא החליפו לי את התיבה זה היה בבוקר
כשהגעתי הביתה התיבה לא התאימה למוט ולמובייל עצמו אז חזרתי שוב בערב כשאני נאלצת לחפש בייביסטר לתינוקת בת חודש ושבועיים כשעפולה מגדל העמק זו נסיעה של 20 דקות כל פעם
ביקשתי שיחליפו לי לחדש ושוב החליפו לי רק חלקים .פניתי שוב לפניות שילב והנציגה אמרה לי שהייתי צריכה לדרוש שיחליפו לחדש הסברתי לה שאני לא אדם שרב ומתווכח וצר לי שכך הדברים עובדים בשילב
ומדוע אני פונה אליכם??עכשיו
לפני יומיים הייתי בסניף שילב ושאלתי את המוכרת למה השלט של המובייל לא מעביר מוזיקה כמו שהוסבר וכתוב בחוברת המוכרת הסבירה שבגלל שכל מוביל צריך את החלקים שלו ואת התיבת נגינה הסברתי לה שמאחר ואצלי עשו פאזל מכל מיני קופסאות ולא נתנו לי מובייל מקופסא אחת אז המובייל לא תקין
שילמתי סכום כסף נכבד ביותר עבור מובייל
ונסעתי פעמיים באותו היום לעיר אחרת בשביל שיחליפו לי ועדיין לא החליפו לי
והמובייל עדיין לא תקין
עוגמת נפש סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה