פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כעשר שנים רכשתי מיטה משילב, לאחר שסיימתי להשתמש בה ארזתי אותה כדי להשתמש בעתיד.
עכשיו הבאתי ילד, ורציתי להשתמש במיטה אך הברגים אבדו עקב כנראה מעבר דירה, לכן לא יכולתי להרכיבה.
פניתי לשילב והסברתי להם את הבעיה, בשילב אמרו לי במידה והמיטה היא של טל (משהו כזה) את יכולה לקנות את הברגים ברשת במידה והמיטה היא של מישכל את צריכה לפנות לחברה.
על המיטה רשום בפירוש שילב בשני הקצוות של במיטה, לכן לא ידוע לי של מי המיטה. לאחר שפניתי שוב לשילב הם אמרו לי שכנראה שהמיטה של מישכל ואני צריכה לפנות למישכל. פניתי למשכל והם אמרו לי לפנות בחזרה לשילב ולא היו מוכנים לעזור לי. פניתי שוב לשילב שם אמרו לי שהם לא יכולים לעזור לי אחרי עשר שנים בטוענה שהם לא שומרים ברגים ואני צריכה לפנות למישכל שוב ולא להגיד להם שהמיטה של שילב.
פניתי שוב למישכל ושוב לא רצו לעזור, לכן פניתי לשילב שוב פעם בסוף האחראית הועילה בטובה לעזור ואמרה לי לשלוח צילום של המיטה למישכל, שלחתי תמונה עם מס' טלפון ולא חזרו אלי. פניתי שוב לשילב האחראית בשירות לקוחות אמרה שזה לא תפקידה ולשלוח לה את התמונה. שלחתי אליה תמונה ולאחר שחזרה אלי, ברצוני לציין לאורך כל השיחות עם שירות הלקוחות של שילב היתה צורת דיבור לא נעימה ולא מרגיעה אלה להפך אנחנו עושים טובה שאנחנו עוזרים, האחראית נתנה לי את הברגים שאני צריכה לקנות, שאלתי היכן אני יכולה לקנות אותם אמרה בכל רשת שמוכרת ברגים וידיות ולא ניתן באייס. אמרתי לה במידה ואני לא אמצא אני אאלץ לחזור אליה. היא אמרה לאחר עשר שנים הם לא חייבים לעזור ואני סתם לחוצה ולא פלא שבמישכל לא רצו לעזור לי.
אמרתי לה שמבחינתי את המיטה קניתי בשילב על המיטה רשום שילב ולכן הפנייה שלי צריכה לבוא אליהם ולא להיות מטורטרת, בסוף בציניות היא אמרה שהיא שמחה שהמיטה החזיקה עשר שנים.
הנני לקוחה קבועה ברשת, בעלי חבר מועדון 038387742, את המיטה קניתי מכם מאחר וידעתי שבכל מקרה של בעיה יש לאן לפנות. הרשת שלכם לא זולה, אם הייתי יודעת שזה היחס שאני אקבל מכם הייתי חושבת הרבה לפני שהייתי קונה מכם.
אם ידעתי הייתי פונה ישירות למישכל וקונה מהם את המיטה, ואולי עכשיו לא הייתי מרגישה פגועה מהיחס והשירות.
להבא יחס זה לימד אותי לחשוב מספר פעמים לפני שאני קונה מכם אם זה השירות שאני מקבלת.
מצב של אובדן ברגים לפי דעתי, יכול להיות נפוץ לא ביקשתי שירכיבו לי אותה או יתקנו אותה. ההרגשה היא שבמידה ואני לא אמצא את הברגים אאלץ לזרוק את המיטה ולקנות חדשה, (כאב על אובדן של כסף) מאחר והמיטה נשמרה במצב טוב.
להגיד לי היכן ניתן לקנות את הברגים, לרגע לא אמרתי שאני לא אשלם עליהם. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה