|
|
|
|
|
|
אי קבללת מוצר שנרכש |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 12/1/13 הזמנתי מאתר שילב 2 כסאות בטיחות לרכב. באתר צויין שההזמנה תגיע לביתי עם שליח תוך 3-5 ימי עסקים.
לדאבוני, עד היום לא התקשרו אליי.
ב 21/1/13 פניתי לשירות הלקוחות שלהם במייל (מסתבר שהם עובדים עד 15:30). לא חזרו אליי. היום טלפנתי אליהם. מישהי לקחה את הפרטים ואמרה שבקרוב יחזרו אליי. לא חזרו. התקשרתי שוב. הודעה מוקלטת אמרה שיש עומס ושניתן להשאיר הודעה ושיחזרו - עשיתי זאת. כמובן שלא חזרו אליי ואת המוצרים שרכשתי לא קבלתי ואיני יודעת מתי אקבלה. מה שבטוח זה שחמישה ימי עסקים עברו ממזמן...
|
אי קבלת ציוד |
סוג הנזק : |
לספק לי את מה שרכשתי ולפצות על כך שאפילו לא הודיעו שיש עיכוב ושאני רודפת אחריהם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|