שירות גרוע יחס מבזה ומגעיל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מתחם ביג פולג נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
סניף: נתניה מתחם ביג פולג. רוצה להתלונן על שירות,ב-17.7 הסביבות שעה 12 הייתי בחנות ופשוט ויתרתי על הקניה משום שקופאית החליטה שבחורה שעמדה אחרי כבר עמדה מזמן לקופה הסמוכה ולכן אמרה שהיא קודם תקבל אותה,וזאת למרות שעמדתי בתור עם תינוק,ניסיתי לדבר עם מנהל סניף,תשובתו הייתה: "לא מתערב בקופות", שירות הכי גרוע שראיתי!!! ללא התנצלות וללא שימוש במילות בקשה. פשוט לא בא להכנס אליהם שובתלמראות שאני כבר שנתיים וחצי לקוחה קבועה ברשת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בירור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|