אי עמידה בהתחייבויות ויחס מבזה מצד החברה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
כנרת 1 |
כתובת: |
עודפים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו חדר לתינוק הראשון שלנו, התחייבו לאספקה תוך 48 שעות, לא הגיע כעבור שלושה ימים והודיעו שידחה ב7 ימים נוספים, לא נותנים תשובות, לא חוזרים לטלפונים, יחס מעליב ומשפיל מצד השירות לקוחות שלהם, פשוט בושה, אנחנו נאלצים לחתל על שולחן האוכל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|