|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהבטחה לספק בושם שנרכש בהנחה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, ביום שישי הגעתי לסניף ראשון לרכוש בושם אברקומבי שהיה במבצע מאחר ולטענת המנהלת לא הגיעו מדבקות יבואן לא ניתן לספק את הבושם למרות שהוא נמצא במלאי . אמרו לי לשלם ורשמו את שמי וטלפון במחברת יחד עם רשימה של אנשים שעשו כמוני ואמרו לי שיתקשרו אליי תחילת השבוע. עברו 4 ימים ולא התקשרו. כעת חזרתי לסניף ואמרו לי שאין בושם ולא ידוע מתי יהיה. זה שרות של המשביר?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|