|
|
|
|
|
|
השפלת לקוח ורשלנות של הקופאית ואחראית |
נושא התלונה: |
יום שני 16 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
כתובת: |
קניון הנגב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,היום קרה לי מקרה מזעזע ומשפיל מאוד! בחיים לא קיבלתי יחס כזה מקופאית בזמן ההמתנה בתור. עשיתי קניות במשביר והלכתי לעמוד בתור לקופה וכשהגיע תורי לשלם ונתתי לה את הפריט והכרטיס אשראי לבצע תשלום,הקופאית בשם ענבל *** ת,ז 37***740 התעלמה ממני והתחילה לטפל בלקוחה שעמדה מאחורי בתור ואז כשהערתי לה למה היא לא מטפלת בי קודם היא המשיכה בטיפול עם אותה לקוחה ללא יחס וללא מענה .כשהערתי על כך שלא טיפלה בי קיבלתי מאותה אישה ויכוחים וקללות.ביקשתי ליקרוא לאחראית ולטפל בעניין הזה כי הייתי חסרת אונים והתחלתי לבכות ,לאחר זמן רב שחיכיתי הגיעה האחראית בשם שרית והתחילה לישאול מה קרה וכשהסברנו את המצב היא לא נתנה מענה שייספק אותי ולא עזרה לי בשום דרך לפתור את הבעיה . אני מאוד ניפגעתי מכל הסיטואציה .אני לקוחה הרבה שנים של משביר ובחיים לא קיבלתי יחס כזה מעליב.מבקשת לעזור לי ולטפל בעניין זה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול חמור בנושא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|