פרטי התלונה

תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עומדת 40 דקות בקופה כדי שהקופאית תגיד שאני מפריעה לה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הרצל כתובת:
ראשון לציון מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי היום במשביר לצרכן. הקופאית אורלי התעכבה עם לקוחה אחת 40 דקות. שוב ושוב טעתה בחשבון, וכשהתלוננו בפניה אמרה ״את מפריעה לי.. לא אכפת לי אני גם ככה עכשיו מסיימת תעברי לקופה אחרת את מפריעה לי״... איזה מן שירות מבזה, אני לסניף הזה לא חוזרת.
בזבוז זמן, עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה